Case – Nino Hooymans

Social Media

In samenwerking met Nino Hooymans Exclusive zijn we op zoek gegaan naar nieuwe innovatieve content mogelijkheden voor hun Instagram pagina. Na een bezoek aan de showroom van de exclusieve autodealer zijn we gaan brainstormen hoe we Nino Hooymans kunnen onderscheiden van zijn concurrenten op het gebied van social media.

We kwamen na enig onderzoek al snel tot de conclusie dat de concurrentie weinig interactie had met hun volgers. Dit bracht ons op het idee om de content meer interactief te maken zodat de volgers ook echt een idee krijgen dat ze deel zijn van de community. Ons team van grafische ontwerpers is aan de slag gegaan om het idee te visualiseren in de huisstijl van Nino Hooymans. We zijn met concepten gekomen zoals: Kies de auto, een tijdlijn van de auto met een vraag erbij, raad het model en meer.

Giveaway

We zijn aan de slag gegaan met een giveaway via onze eigen social media pagina’s om de naamsbekendheid van Nino Hooymans te vergroten.

Om de doelgroep waarde te bieden om het Instagram account van Nino Hooymans te volgen hebben we hebben een rit in een droomauto naar keuze weggegeven. De giveaway heeft gezorgd voor een bereik van 20.000 weergaven gezorgd met honderden aanmeldingen voor de winactie.

Let's create
impact

Weten wat Maitre Media voor jouw project of bedrijf kan beteken? Neem contact met ons op zodat we een afspraak kunnen inplannen om te bespreken wat we voor elkaar kunnen betekenen op het gebied van social media marketing.

Neem contact op